Results 1 to 7 of 7

Thread: ~Hwyaden~

  1. #1

    ~Hwyaden~


    Come join our fun bath time adventures! XD

    Anyway, we're all recent transfers from LogHorizon on aeria TS looking to actually enjoy the game again~ xD And we're loving it, but we could always use more peeps to come hang out~!
    We're all basically fresh players so there's no shortage of things to do~ Everyone is pretty friendly and just looking to have fun > u<

    Discord is also a thing (I just added cute ts emotes to it too!), but we mainly just use it for chatting outside of the game lol

    If you'd like an invite, send in an app or whisper me~! (IGN Nureha, there's like a 50/50 chance imma be afk so just send that app lmao)

    also this server is great and I love you all = u=

    (p.s. feel free to add me just because > u<)


  2. #2
    New Users Fluff's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    In His Arms <3
    Posts
    977
    That moment when i only just noticed who u are from dA.. ^^;

    i love the banner pic btw xD!

  3. #3
    New Users Lynnie's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Location
    on his laps~
    Posts
    129
    My ss-ing skill sucks but good thing we have all models in our guild though!

  4. #4
    Good luck with the guild! I'm not actually an applicant or anything but I'll be damned if you don't have a rally of nosebleeders coming after putting that banner up.

    All the best!

  5. #5
    > u< aaah senpai noticed me

    but yes Lynnie, we have all sort of models in our guild haha~

  6. #6
    Active User Katseiah's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Location
    Ventos Prairie
    Posts
    95
    Ooohhh it's Lynnie!! Goodluck with the guild! I'm just wondering how do u pronounce ur guild name? O3O

    (☞゚ヮ゚)☞Visit our Guild Thread☜(゚ヮ゚☜)
    Aura Kingdom
    Katseiah 71 Ravager|Warbow

    Twin Saga
    Katseiah ♥ 80

  7. #7
    New Users Lynnie's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Location
    on his laps~
    Posts
    129
    Quote Originally Posted by Katseiah View Post
    Ooohhh it's Lynnie!! Goodluck with the guild! I'm just wondering how do u pronounce ur guild name? O3O
    Hi hi! ❤

    It's *hi-uh-dun* .. I don't know how to type out pronunciations but I hope that kinda helps


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •